måndag 22 juni 2009

förvirringen var total

Jag har aldrig varit med om något liknande. Jag har jobbat en hel del den sista tiden blev därför väldigt glad när jag fick reda på att man var ledig i fredags, skönt med långhelg. helgen har jag spenderat med att klippa film. Kanske inte så mycket under dagarna men under kvällar och nätter har det blivit lite gjort. Satt även i går kväll och klippte. Klockan var väl elva när jag hade tre timmars rendering framför mig. men det var lugnt det var ju bara lördag. trodde jag. Vet inte hur jag burit mig åt men hela helgen har jag legat en hel dag fel morse när klockan ringde trodde jag att det hade blivit något fel. den skulle inte ringa. det var ju söndag. men icke. det är tusan i mig måndag och jag är trött som tusiken. och inte har jag handlat någon mat eller något annat. hur gick detta till?

1 kommentar:

  1. jag undrar oxå..
    skulle vilja frysa tiden och sen bara spola fram till önskat tillfälle.

    SvaraRadera