tisdag 8 december 2009

DAG17

I bland går det inte så snabbt och i bland händer det ingenting. Jag började fundera på om jag någonsin skulle bli klar med badrummet. Men i går var jag i den stora staden i väst och handlade kakel och klinker (Kommer bilder senare) Min chef ringde också och undrade om jag kunde tänka mig att jobba. Vad säger man? inget kul att komma hem och inte ha någon dusch. På tal om badrum så har ni ju sett både golv och väggar. Men vad händer med taket? Så här har det sett ut

Inte så där jätteroligt precis. Eftersom det drar sig mot jul och julpynt så har jag gjort så här.

Ja, titta vad fint med snören.


Och i sluttexten för badrummet så kommer givetvis mamma och pappa stå med. Pappa ryckte in och hjälpte mig med taket och både mamma och pappa var med och hjälpte mig med kaklet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar