söndag 6 juni 2010

Resultat?

Dom senaste dagarna har jag bokstavligen snubblat över olika djur men i går såg jag inte ett enda., och då satt jag ändå och väntade i över en timme. Tanken var minst två timmar men jag hade alldeles för lite kläder på mig så efter en timme började jag trava hemåt. i emellanåt stannade jag upp och tog lite bilder. Jag experimenterade med att ta tre exponeringar i ett. (något jag faktiskt inte ser någon vits med) för att minska rörelseoskärpan så använde jag timern på kameran. 10 sekunder tror jag att det är. Plötsligt när jag nästan var framme vid bilen sprang jag ihop med ett rådjur. Eftersom jag hade kameran i handen var det bara att trycka av.

Inget hände. Vad nu? Ah, 10 sekunder var det, och så var rådjuret 68 mil iväg. så det blev inga djurbilder.

Men istället bjuder jag på den här bilden -->HÄR<--

OBS! bilden är väldigt stor så det kan ta lång tid att öppna den. men har du tid, lust och uppkoppling så var så god.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar