söndag 21 september 2014

Min syster är blond

Min syster har fyllt år och vi bestämde oss för att överaska henne. Hon skulle springa the color run och mamma och jag åkte till Lund för att heja på utan att hon visste om det. Vi ställde oss vid första färgstationen. Hon sprang förbi och upptäckte oss inte förren hon passerat. Sen skyndade vi oss till sista stationen och mål. Hon var minst sagt förvånad. Kul.

Men det hela slutade inte där. När hon vände ryggen till så smet mamma och jag till Malmö. Syster ringde och mamma ljög och sa att vi satt på tåget. I själva verket plockade vi upp pappa och satte oss på ett fik och väntade på att Syster skulle bli ditlurad. Hon blev ganska så förvånad igen. Efter det strosade vi hem till henne, pratade en stund och sen skulle vi åka "hem" en inget ont anande syster följde med till en restaurang där vi bokat bord och överraskade henne ytterligare en gång. Skrev jag att hon är blond?







Intet ont anande...

-Va, ska vi inte till stationen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar