söndag 8 augusti 2010

snabbt och smärtfritt

Då är man på väg hem fram den stora staden. Resan från "hotellet" till stationen blev... Blöt. Sommarklädsel deluxe är inget vidare när det regnar. Väl framme och blöt som en hund väljer jag en vagn som jag tror skall passa. Jag tänker minsann läsa en bok. När jag väl satt mig inser jag jag har rätt mig i en vagn fylld med uppskattningsvis 14-åriga tjejer. Snacka om att dom kan föra liv. Dom har tydliga spelat på någon tävling och vunnit. Nu lägger jag allt mitt hopp om att deras kacklande skall göra slut på allt syre så att dom, alternativt jag kommer att somna.

2 kommentarer:

  1. Vad gjorde du i den stora staden? //B

    SvaraRadera
  2. Det var filminspelning och det var jättekul. förlåt mig så jättejätemycket att jag är så dålig på att kommentera tillbaka. hoppas att allt är bra med dig! Kram

    SvaraRadera