lördag 14 augusti 2010

Vänner och vänner

En del vänner gör man precis allt för andra skyltar man inte med. En del Vill man visa hela världen : TITTA, vi är vänner. Några vänner är väldigt nära och andra har man liksom fått på köpet.
Jag har aldrig haft några jättemängder med vänner även om jag kommer överens med dom flesta. Såna där RIKTIGT nära vänner har det varit ganska ont om, ibland har dom dykt upp för att ett par år senare ta en annan kurs. Det har varit ok, sång är livet. Någon har man mist och kommer att sakna hela livet. Men du var det vännerna jag har här och nu, dom jag vill skylta med. Dom som betyder mycket, dom som stått ut med mina små snesteg.

Här är en som jag vill göra reklam för. Jag är väldans väldans glad att våra vägar korsades.

:-)

1 kommentar:

  1. Och jag är väl så himla glad över att du hittade våran krokiga väg så våra kunde korsas.
    Det är minsann inte det enklaste med tanke på att vi ofta har värdens sämsta lokalsinne ;)

    SvaraRadera