onsdag 6 april 2011

Försök till inlägg

Kände mig lite så här när jag medvetet lämnat kameran hemma.


Eftersom jag bryr mig om mina läsare så skall jag göra här ett försök till ett inlägg. Jag vet inte vad som hänt, jag är som vansinnigt trött. Kan det vara så att det är mycket just nu? Hade jag vetat att det skulle vara så här att vara arbetslös hade jag nog skaffat mig ett jobb ;-)

Nåja, om ca två veckor sticker jag till Italien igen. Det är på annat vis nu, andra gången. Jag tror att jag är mer nervös, hoppas att jag kan njuta där.

I morgon skall vi ha fukt och elkontroll i lägenheterna. som ett resultat av det så blev det stora vårstädningen. Alla lådor tömdes och torkades ur, allt gjordes rent.Insåg att jag fortfarande har en massa dubbletter i skafferiet, men det har ju blivit bättre.


Och så avslutar vi med en gåta:
Vad såg kaktusarna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar