tisdag 12 april 2011

jodå.




tanken var ju att jag skulle försöka skriva lite oftare. nu blev det kanske inte så men här kommer i allafall ett litet inlägg (som vanligt är jag på språng och får för mig att jag kommer skriva ett längre senare)

Min pappa fyllde år. det var himla trevligt med fest i dagarna två. Och jag har träningsvärk i hela kroppen. Varför då? jo, för att pappa och jag gallrade i ett plommonnår. Det brukar man väl göra på födelsedagar?


Jo, justdet. Min kära syster brukar påpeka min jag-står-och- snackar-i-en -djup-diskussion-med-någon-pose.
Typ så här står jag då:

2 kommentarer:

  1. asså det där stämmer inte. Du står inte så alls. Ta min pose och gångra den med 35 så börjar vi närma oss din pose..

    SvaraRadera
  2. Men TYYYYYPPPPPP så. sen så är ju inte vinkeln så bra på bilden. det var säkert 40 meter mellan dina hälar. minst. ;-)

    SvaraRadera