måndag 2 juli 2012

Lite av helgen

Jag verkligen haft en toppenhelg som skulle beskrivas i ord. Men jag är trött och borde lägga mig. Lite bilder kommer dock.

Jag får nog allt klämma in lite text till dom här bilderna.

Vi hade en träff i helgen med barndomsvänner. Det visade sig att det även skulle vara tävling.


Först så har vi då domarna och till lika tävlingsarrangörerna. Så klart var mutor och fjäsk ett viktigt inslag i tävlingen  
Säck skulles hoppas med olika resultat. Massor med kalorier brändes vilket sedan kompenserades med marshmallowtävling. Båda grenarna vann mitt lag.






dom här sakerna var nog bara utplacerade för att skrämma oss lite.  

Motståndarlagets lagledare gick ut hårt och deltagarna gav järnet. Länge såg det ut som om mitt lag skulle vinna men vi föll på mållinjen.
Kände mig inte alldeles helnöjd med förlusten som den tävlingsmänniska jag är.


Så klart åt vi gott också. Massor med god mat.
Sen fanns det ju dom som funderade på vad vi sysslade med
Vi hade livemusik långt in på småtimmarna.












Som sagt en alldeles perfekt helg.


2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder !!!& fin blogg

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket. Tyvärr saknar bloggen all form av sammanhållning. i bloand blir det lite, ibland inget alls och ibland jättemycket. Nu skall jag in och kolla på din blogg

    SvaraRadera