torsdag 2 augusti 2012

Tankar i dag.

I går så plockade jag upp papperspåsen med matavfall som jag skulle ta med mig ner när jag gick i morse. När jag kom hem upptäckte jag att jag glömt påsen.
Jag förundras över att mitt flugfira hem plötsligt blivit flughotell.
När jag sen satt och suckade flög en flygmyra in i örat på mig. Jag är lite osäker på om den flög ut igen.

Min bil som jag köpte i december förra året för jättemycket pengar tyckte inte om vatten. All el slutade att fungera. Jag började att räkna på att leasa bil och ta ett lån men så hittade jag en säkringsbox för 500:- jag chansade och det visade sig att det var det som var fel.

När jag blir gammal så skall jag inte raka benen. Det gör jag inte nu heller men särskilt när jag blir gammal.

2 kommentarer:

  1. men vettu vaaa? Nu har jag d!!! när vi bli gamla kan DU raka mina ben, ifall jag då sku ha blitt för stel för att nå ner, elä nå.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så du tror inte att jag kommer bli gammal och stel? Och darrig. Det är nog säkrare att du dresserar upp pontus. Fast om hundra år när vi är gamla då är det kanske inne med jättehåriga ben. Med långa hår som man har flätat.

      Radera