fredag 30 augusti 2013

Tävling!

Jag bor på översta våningen och delar den med två andra. Nu har det en längre tid stått ett element utanför min dörr. Frågan är nu vad jag ska göra.

1. Ska jag knacka dörr och fråga vems det är? (känns lite småpolisigt)
2. Ska jag bära ner det och ställa det vid ytterdörren och hoppas på att någon annan blir irriterad (risken är att jag får skit för det)
3. Ska jag köra det till återvinningscentralen? (no way)
4. Ska jag måla ögon och mun på det och montera dit armar och låta elementet hålla en humoristisk skylt?

Och då är nästa fråga. Om alternativ  4 vinner. Vad ska det stå på skylten? Det roligaste förslaget vinner!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. ja, det står kvar. Jag ställde det så att det stod i vägen i trappan. Nu ska jag skriva en arg lapp och sätta på det.

      Radera