söndag 31 januari 2010

kallt?

Jag skulle iväg och handla. Tänkte att det skulle gå snabbare att ta bilen. Först så gick det inte att öppna ytterdörren så jag fick ta en annan dörr ut. när jag väl tagit mig fram till bilen så var det bara till att skrapa is. På rutorna, utvändigt, invändigt, på ratten, instrumentpanelen, speglar och växelspak.

När jag skulle åka från affären skulle jag lasta in kassarna i baksätet men det gick inte för det hade nämligen snöat in i bilen!? Så nu har jag en berest snödriva i mitt baksäte. undra var han vill att jag skall köra...

2 kommentarer:

  1. Du kanske helt enkelt sku ha gått?
    Du e utmanad hos mig :-)

    SvaraRadera
  2. ja förmodligen hade det gått betydligt snabbare :-) Oj, vilken svår utmaning. jag skall försöka genomföra den.

    SvaraRadera