fredag 26 november 2010

Film

Jag kollade precis på film. Det fick mig att tänka på det här inlägget.

Jag tror att jag är ganska så medelklok. Inte stendum i alla fall. Men skulle någon be mig att förklara filmen så skulle det bli något i stil med:

En snubbe bygger en simulator värld. Han blir dödad och hans kolega skall ta reda på vad som hände. Sen genom hela filmen hoppar karaktärerna ut och in ur den här simulator och till slut hoppar dom simulerade figurerna ut i riktiga världen. Sen börjar dom döda varandra. I slutet dör huvudpersonen, tror jag, eller om det var någon annan. Kanske det var skurken, om det nu fanns någon. Hur som, tillslut vaknar han upp i framtiden och det visar sig att både nu tid och den där andra simulatorn bara var påhittat... eller om det var framtiden som var påhittat.. eller. typ.

Jag förväntar mig inga kommentarer på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar