fredag 3 juni 2011

Tid för award.


Fick för ett par dagar sedan en award av Loppan. Spännande tyckte jag. Tydligen fick jag den för att jag är förvirrad(?) Jag blev nästan stött, är jag exceptionellt förvirrad? Nåja, lite då. Det tog i alla fall ett tag innan jag begrep vad det gick ut på. Jag tror jag har listat ut det.


Först har vi reglerna: när man fått denna award ska man ska berätta 8 saker om sig själv och sen skicka vidare den till bloggare som har mindre än 100 följare.

Börjar med de åtta:

1. Jag gillar att smita ut i skogen, sätta mig på en sten och bara fundera.
2. Jag är nog ganska lättstött och tar åt mig.
3. Jag skulle vilja bli animatör eller illustratör men har inte den blekasta annin hur jag skall bära mig åt.
4. Envis som få.
5. Jag har hopväxta tår men simmar ine bättre för de.
6. Har jag en tid att passa så vill jag gärna ha pensionärsmarginal.
7. Försöker teckna och fotografera varje dag.
8. Har ingen bil.

Kanske inte så vansinnigt intressant eller hemligt men det är vad jag kom på.
Ja, så skall man ju skicka de vidare då.

(utan någon inbördes ordning)
Hilda
Melly
Paula
Malin

Så varsågod!

1 kommentar:

  1. Har du hopväxta tår???
    Sen mena ja absoluuuut int att såra dig me förvirrningen, tycker bara du e så rolig ibland :-)

    SvaraRadera