söndag 21 augusti 2011

konstpause

Det har varit lite tunt med inlägg sista tiden. jag befinner mig i något tillfälligt vakuum. Mellan något och något annat. Jag har nästan avslutat den lyckligaste tiden i mitt liv på länge och nu väntar det okända. Bra eller dåligt. jag vill saker och jag tycker.

Fast det kan vara så att jag bara väntar in nytillkommna läsare. Sånna duktiga som läser bloggen från början.

Dom senaste dagarna har jag lagt mina bekymmer (arbetslöshet och en förstörd lägenhet räknas dit) åt sidan och bara njutit av naturen, plockat svamp och busat med grisarna. Men det kommer fler inlägg så småningom. jag lovar, ge inte upp.


2 kommentarer:

  1. Första gången jag hittat hit, men jag reagerar på det du skriver: Jag har nästan avslutat den lyckligaste tiden i mitt liv. Varför då avsluta? Och hur vet du att det som kommer inte kommer att bli ännu bättre..

    SvaraRadera
  2. välkommen välkommen :-) Var ju inte meningen att låta somen dramaqueen men jag skrev på länge. Det betyder att den senaste tiden varit väldigt trevlig om jag jämför med tiden innan. vad som händer sen vet jag inte. det kan bli väldigt väldigt bra (vilket jag så klart hoppas på) Men nu är det här kapitlet avslutat (för den här gången vad jag vet) :-)

    SvaraRadera