måndag 8 augusti 2011

Snabba pengar...

Som jag tidigare skrivit så går nu jobbet mot sitt slut och i ett försök att trygga min ekonomiska situation så la jag på lite på kaffet. Kunden gick inte på det. Jag sa att det var bryggt på kommunalt källvatten. Det hjälpte ändå inte. kunden tyckte fortfarande att det lät lite dyrt. Då erbjöd jag en hallongrotta. Nu ville inte kunden ha något kaffe längre så jag kastade det efter tanten. Jag missade henne men termosen träffade hennes rullator så att både hon och hennes gubbe trillade. Min chef frågade vad fan jag sysslade. Först sa jag att tanten och gubben försökte med springnota men när jag såg att varken chefen eller polisen trodde på det så sa jag att det inte var jag...

Oj, vilket inlägg det blev. Nu är det ju inte sant. Jag råkade slå fel bara. ingen skada skedd...

4 kommentarer:

  1. Hilda Lancing "likes" this inlägg!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, Skulle kanske lägga band på hjärnan ibland...

    SvaraRadera
  3. Hahaha, hade ju varit coolt om jag verkligen fått betalt för det också :-P

    SvaraRadera