lördag 25 januari 2014

Snabbisar

Veckans kommentar
-Oj, vad mörkt det är... Jag hade visst bara stängt ögonen.

Veckans tankspriddhet
Jag skulle gå och kissa. Gick in på toaletten. Tvättade händerna och gick ut igen.

Veckans fundering
Hur mycket disk kan en person producera på tre dagar?

Veckans svar
4 djupa tallrikar
3 platta tallrikar
2 assietter
8 matknivar
5 matskedar
1 matgaffel
3 koppar
4 glas
3 grytor
1 durkslag

Veckans mål
Mål? Återkommer nästa vecka med detta

Resultat
Det har varit en ganska okay vecka. Lite för mycket grubbleri. Lite för få svar. Jag  har jobbat förhållandevis mycket trotts att jag fick ett oväntat besök mitt i veckan vilket var kul men lite för kort.
Min lediga tid har jag inte förvaltat väl. Ska försöka sätta upp mer mål nästa vecka.

Veckans bild(er)
Det blev två bilder. Den andra bilden bygger på en bild jag såg men inte tog. Den första bilden blev bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar