lördag 25 juli 2009

bloggsafari.

ibland undrar jag varför så få läser och kommenterar bloggen. Ett tag skrev jag inte så där jätteofta och då blev det liv i luckan. Men hur duktig är jag på att kommentera själv? inte speciellt duktig. så nu skall jag försöka bättra mig. Sen var det någon som sa att jag måste besöka fler bloggar. Det sa även den här proffsbloggaren.

Så nu har jag varit på bloggsafari och insätt att det är väldigt svårt att hitta dom där riktigt bra bloggarna som man bara vill läsa mer av. Finns ju samlingar och listor med tusenfemtioelva bloggar. Helt omöjliga att få grepp om tycker jag.
Så därför har jag satt ihop en lite mer läggöverskådlig blogg lista utöver dom som jag redan länkar till. Här kommer listan:

1. argalappen varför är det så kul att läsa små lappar?

2 kommentarer: