onsdag 22 juli 2009

En lång kort dag.


När klockan var ett på jag: nu jävlar skiter jag i det här och så cyklade jag hem. Det är inte var dag man kan säga så, men fan vad skönt det var. Väl hemma tog jag och planterade om lite blommor. Efter ett snabbt besök tid en bankomat styrde jag mina steg och ömma hälar mot favorithaket. Där plockade jag upp Liam och gled iväg på hans cykel mot bilmuseet. Han på, och jag bredvid. Han tyckte nog att det var fasligt långt att cykla för att titta på gamla bilar. Men väl framme var det trevligt även om dockorna var mer spännande än bilarna. Efter att ha avnjutit varsin glass i kylan och snålblåsten och löst samtliga världsproblem gav vi oss av mot hemmaplan. På vägen gled vi in på ett byggvaruhus och kollade lite maskiner. I korthet avrundades kvällen med mat, bad och TV. Skulle vilja kalla det rekreation. nu är jag redo för ett nytt 12timmarspass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar