måndag 5 april 2010

Tjohej.

I går plockade jag ner utställningen. Jag är ganska så nöjd med resultatet även om jag inte sålde några, Kanske blir det en tävling på bloggen? Jag skall försöka komma på något roligt.


Jag funderade på en sak. Hur mycket skall man anstränga sig? jag har en gammal barndomskompis som inte svarar eller ringer upp när jag ringer. är det en tillfällighet eller är människan sur på mig? vi har inte pratats vid på över ett år så jag vet inte vad det skulle vara i så fall. Det kan ju även finnas någon naturlig förklaring på det hela, jag vet inte. Jag har en till sån som inte svarar, men där vet jag att sms:en inte kommer fram. Men hur mycket skall man engagera sig? Är jag dålig på att höra av mig? Tänker efter så tror jag att jag håller på att bli, tröttnar liksom på när jag inte får tag på folk.

En annan sak som jag noterat är att det är väldigt lite aktivitet på bloggarna, och då menar jag samtliga jag läser, är det inte inne att blogga längre? Visst jag har också varit ifrån min ibland, ibland väldigt länge, men nu är de så himla utspritt...

Det retar mig att jag inte kan blogga från mobilen längre, någon annan som har samma problem?

Nu skall jag ut i naturen en sväng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar