lördag 22 maj 2010

Jag är lat.

Planen var att jag skulle handla i dag istället för i morgon och på så vis få en längre helg. för mentalt skulle jag tro att det var söndag i dag. Men så blev det inte. Normalt brukar jag ta bilen till affären. För mitt inre skyller jag på att jag handlar mycket. det gör jag också, fast inte mer än att det går att bära det i kassar. Jag skall försöka bättra mig.

I dag är bilen på egna äventyr så jag blev tvungen att gå ner. Alldeles underbart väder. Väl nere visar det sig att affären har stängt! Varför då? Varför är det ingen som sagt något till mig?

Så det var bara till att gå tillbaka. I lägenheten är det inte behagligt. Jag skall skaffa en termometer och rapportera senare.

Här kommer helgens spellista
Här så klart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar