måndag 10 maj 2010

Shit.

För en tid sen skickade jag iväg ett viktigt brev Sen dess har jag gått och grubblat och funderat och legat fullständigt sömnlös. Jag har verkligen gjort mitt yttersta för att tänka positivt. Men ändå har den gnagande tanken jagat mig. Det kommer inte räcka, det är för tunt, för lite och för dåligt. Sen i julas så har jag jobbat på det (plus 14 år) men det kändes som om det inte skulle vara tillräckligt.

I dag när jag harvade på jobbet så passade jag på att kolla min mail på mobilen. och där låg ett brev från mottagarna. Jag blev alldeles kallsvettig och var tvungen att sätta mig ner. Jag öppnade mailet. Där stod det att min ansökan var behandlad och att jag skulle trycka på en länk för att se resultatet. Givetvis fungerade det inte på mobilen! Nu var det bara att härda ut. En enda tanke har snurrat där inne i huvudet. Skall jag öppna mailet och få ett svar eller skall jag... Ja, var är alternativet? En låtsasvärld?

Nu har jag kollat.

Jag säger som min gode vän. Jag fattar inte.

Faktiskt. det ser bra ut men vad menar dom? Dörren är öppen men är jag insläppt?


nästa datum: 2010-07-06

1 kommentar:

  1. "Jag fattar inte"... hahaha, är det jag eller?

    Har du kommit in eller? Jag fattar faktiskt inte... hahahaha.

    Kram Krulltotten

    SvaraRadera