tisdag 18 oktober 2011

Mitt senaste alster

Tiden är relativ säger dom. Möjligt att det är så men jag har svårt att får den att räcka till. Senaste tiden har jag renoverat tre fönster. Trä som byts, fär som skrapas och kitt som knackas bort. Och det är bråttom. Vintern närmar sig med stormsteg och jag tror inte att farmor vill sova utan fönster i vinter. Samtidigt så hade jag trettio DVD:er som skulle göras klart. Dom skulle varit klara i maj. Så jag låste i mig i lägenheten över helgen och jobbade. När jag satt och väntade på att dvderna skulle bli klara så slängde jag ihop denhär bilden.
Ja, ibland kan det vara svårt att kommunicera...

6 kommentarer:

  1. Bra jobb med fönster, inte det lättaste.
    Kul bild också! Ha det bra! En gammal tant.

    SvaraRadera
  2. jag känner mig som den ensamma figuren nere i hörnet.. denna bilden gjorde min dag.

    SvaraRadera
  3. Men ÅH! så fin! Du är så himla duktig!
    Och förlåt FÖRLÅT att jag är så pinsamt dålig på det där med att höra av mig! >.<

    SvaraRadera
  4. @Anonym, Framförallt tar det tid med fönster. Man får lyfta av dom och lyfta på dom 100 gånger, minst. nu börjar det dessutom bli lite kallt. Hoppas att allt är kanon med dig :-)

    SvaraRadera
  5. @kaffetjackad. Jo, nog kan man känna sig så ibland... Vilken tur att den gjorde din dag :-D

    SvaraRadera
  6. @Melly. Tack tack tack :-D Du är förlåten ;-)

    SvaraRadera