måndag 16 januari 2012

jomen hur överlevde jag helgen?

Jag har den senaste tiden fått lite pengar för olika jobb jag gjort. pengarna har jag lagom strategiskt spridit ut lite här och där. Lagom till helgen så samlade jag ihop dom. Det blev ca 6000. Jag tycket att det var smart och genomtänkt att lägga allt i plånboken tills vidare. Men just den här helgen var det också en ficktjuv som drog högvinsten..
Kan ju bara hoppas att han gjorde något riktigt bra för pengarna.

Summering:
Inga kontanter, plundrat konto, inget körkort, inget visa kort. och feta straffavgifter på på bilen som jag köpte som jag tydligen inte äger.

Vad är det man brukar säga? Nu kan det ju knappast bli värre.

En rolig grej var ju annars att jag och min syster drömde exakt samma dröm fast ur olika vinklar. galet va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar