torsdag 12 januari 2012

Vad var det som hände?

Är det kanske all julmat? Eller ledigheten? Eller är det bara så att man blir så vansinnigt trött och orkeslös av mörkret? Det är så mycket jag borde göra men istället så skjuter jag på det. jag skall göra det sen. när jag har tid, när jag har ork. Ett exempel var i morse när det var dags att gå upp. Inte precis svinpepp att kliva upp. Ögonlocken ville inte. jag ville inte. För ett tag sen började jag på en bok. Den är faktiskt klar. Men istället för att trycka upp den så hamnade den på komposten. tråkigt. Tänker ta tag i det. Sen. Det sista lilla jag har som jajg faktiskt tar mig tid till är att rita teckningar till alla mina facebookvänner när dom fyller år. I dag har jag en som fyller år så nu skall jag teckna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar