tisdag 30 oktober 2012

Onödligt ilsk

Som jag skrivit innan så har dom dragit rör i lägenheten. I dag har jag försökt få tag på någon som kan ställas till svars. Efter oändliga telefonköer och vidarekopplingar så kände jag mig ganska så irriterad på allt vad telefon heter. Så när telefonen ringde omkring 16:30 hade jag bestämt mig för att det var en telefonförsäljare som ringde. Dom har en förmåga att alltid ringa när man är på väg hem eller är upp… (och där ringde faktiskt en försäljare) …hmm var var jag… Upptagen.
Så telefonen ringde och jag snäste av personen ganska så bra. (man hör ju när det är en försäljare och varför kan som inte komma till skott?!?!)
Det visade sig att han ringde från UC (upplysningscentralen) och jag fick aldrig reda på vad han ville eftersom han tyckte att jag lät lite stressad och skulle ringa en annan dag.

Däremot idioten som ringde precis mitt i mitt skrivandes kl 17:00 kan ju gå och dö. Vi är fanimej inte vänner och allt jag säger är inte så roligt så att man måste skratta. Jävla idiot.

Grrr.

Tips ring inte mig, jag ringer dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar