måndag 21 september 2009

Avsluta dagen med en tavla.

I dag har jag återigen fått ta tag i rodret. Efter helgens CouchSurfing Var jag inte riktigt på topp i alla leder. Men jag försökte ändå hålla ihop skeppet. det gick ganska bra enda tills det kom in en herre som skulle betala och hämta sitt fönster. Ett normalfönster endast omkittning 2,5 minuters arbete. Han hade själv rensat bort det gamla kittet. det var bara på med nytt kitt. Priset för detta? 550Kr inkl. moms.

Han tyckte att det var dyrt. Jag tyckte att han var gnällig. När han frågade vad det skulle kosta blev jag irriterad och förklarade för honom att glasbiten kostade så mycket och sen en halvtimmes jobb med rensning och... Sen kom jag inte längre när han förklarade vad som gjorts. Priset? 90kr + en skamsen Johannes.

2 kommentarer:

  1. Fy på dej mannen å försöka blåsa kunder så där - FY !!!

    SvaraRadera
  2. I dag drog jag av för en annan kund för att kompensera. dess utom blev jag skjuten så jag tycker att jag har blivit straffad nog.

    SvaraRadera