torsdag 10 september 2009

Backspegel

Ibland, när man känner att man inte har något att tillföra får man använda sig av gammalt, befintligt material.

Kanske att man går tillbaka till den tiden, innan färgfilmen var uppfunnen. för att åter anspela på mina kvinnliga sidor är det jag i kransen...


Eller när jag fyllde sju. redan då hade jag en fascination för bakverk.


Naturen Har alltid intresserat mig. Även hantverk. Här har jag byggt ett strandnära hus. Ja, precis där till vänster.


Jag hade en liten period då science fiction intresserade mig. Notera vapnet och den farliga uppsynen. Manligt skulle jag säga. (Vi hade inte så mycket leksaker när vi var små)


Projekt av olika slag har jag alltid sysslat med och tycket att detta är en utmärkt symbolik i den här bilden. Jag (mitten) sliter som ett djur med en snöboll. När jag väl är klar kommer dom två andra gynnarna och vill ta åt sig äran. (ett fenomen som fortfarande sitter i)






Och tillslut, med risk för att få ett ilsket telefonsamtal lägger jag ut den här bilden. Vem är det? KlickaHÄR för att få svaret



6 kommentarer:

  1. HILDA!!!!!

    YES,jag var först. alltså MÅSTE jag vinna nu?!

    Och du... krans i håret... vi måste nog prata om det här sen en dag vännen....

    SvaraRadera
  2. Jag?

    Och du med johannes. Sikka ena kinder.
    detvar tider.

    SvaraRadera
  3. Ja, det är sjukt hittade bilder som jag har hörs skall föreställa mig. helt otroligt, känner inte alls igen mig. skall jag visa dom?

    SvaraRadera
  4. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

    SvaraRadera
  5. Ja,sara du skall få se. senare. :-)

    Tack Malin. :-D

    SvaraRadera