lördag 9 oktober 2010

En bra dag.

I går när jag kom till jobbet så fick jag tillbaka min verktygslåda och jag lånat ut, i den låg det lite pengar som tack för hjälpen för att jag hjälpt en kompis att måla om hemma, en liten stund senare kom en annan och gav mig pengar för ett annat jobb jag gjort. Så på mindre än en timme hade jag tjänat 760:- och då hade jag knappt börjat jobba. Så skulle ju varje dag börja.

Dagen flöt på och när jag kom hem så låg det 5 st lotter i min hall. Vinst: 75:-

Summering: i fredags tjänade jag 835:- exklusive lönen. inte illa det. Gissa vem det var som köpte fika till alla på jobbet? nja, inte för allt då men i alla fall. Nu skall jag tokstäda här hemma och sen försöka teckna, alternativt föra något annat kreativt.

Hoppas att ni får en kanonhelg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar