onsdag 9 mars 2011

Miljonär!

Jag spelar på svenska spel i bland. lotto, keno eller triss. Försöker göra det ganska så regelbundet. jag tror liksom att jag har störst chans att vinna då. I början vann jag ett 4-siffrigt belopp på den lägre skalan. Så klart fick jag blodad tand. Sen spelar jag lite ihop med en vän. Jag inser ju att dom där tusenlapparna bara var en liten morot och att allt är uppgjort. Det enda jag åstadkommer med mitt spelande är att öka vinsten för någon pensionär.

Men i dag, innan det var dags för dragning tänkte jag att om jag bränner pengarna i förväg så bör jag vinna!

Sagt och gjort. Jag letade upp en massa viktigt som jag bara måste ha för att klara mitt uppehälle och beställde. Oj, vad jag beställde.

Och om jag vann sen?

Det gjorde jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar