söndag 13 mars 2011

På fötter igen!



Det är minsann farligt att umgås. Man kan bli sjuk då. Men nu är jag i alla fall på fötter. Mycket på G. Mycket som skall planeras, och jag gör ingenting. Tänkte att jag skulle skicka iväg bilder till fototävling. Men det är så himla svårt. Fick höra av en nära vän att mina bilder såg proffsiga ut. Självklart tog jag det till mig men samtidigt har jag så svårt att se det själv. Samma sak med mina teckningar. jag känner mig inte ens medelmåttig där. Varför är det så? Dom som verkligen kan, känner dom likadant?

2 kommentarer:

  1. man är alltid jävligt självkritisk men får man fint beröm ska man lyssna på dom.
    Vi som donar med konsten strävar alltid efter det perfekta, alltid efter att bli lite bättre och vi hittar fel som ingen annan ser. så va med och tävla. jag är inte ett dugg förvånad om du kammar hem ett pris.
    ha en fin dag

    SvaraRadera
  2. Haha, tack för komplimangen :-) Nu är jag anmäld, nu skall jag bara välja ut bilder :-O

    SvaraRadera