lördag 26 maj 2012

Åh vad händer nu?

Nu var det ett tag sen jag skrev ner ett inlägg. För under dagarna så knåpar jag ihop dom i huvudet men sen när jag kommer hem blir det inte av att skriva ner dom. Jag har till och med funderat på om jag skulle skita i det här med bloggen. Jag har liksom inget att komma med känns det som. Ibland funderar jag på om det är någon som läser det över huvud taget. Men så fick jag ett litet "klagomål" och nu så kommer här ett inlägg.

För ett par dagar sedan stod jag och målade fönster när jag plötsligt kände något på mitt högra lår. Jag krafsade till där och fortsatte sen och målade. Plötsligt hög det till på låret igen. Jag skakade på benet lite och fortsatte. Huggen och sticken blev värre och värre tills jag inte stod ut. Jag rusade in i huset och slet av mig byxorna. Ut flög en stekel.

I torsdags var jag och såg MIB3 på tal om insekter. Det var så där.

3 kommentarer:

  1. Surkärringen.27 maj 2012 kl. 18:21

    Ok, nu kanske jag låter som en riktig surkärring. Men du har visst mkt att komma med, jättefina bilder och annat kul. Jag tycker verkligen att det är trevligt att läsa din blogg, Och inte måste man väl ha kommentarer på varje inlägg, det får inte jag heller. LÅNGT ifrån.
    Blogga på. Det gör du så bra :)

    SvaraRadera
  2. äsch. i bland behövs det en surkärring ;-) Nä, det är väl så. inte haka upp mig på kommentarer utan bara tuffa på.

    SvaraRadera
  3. Ja fyy f-----n för dessa äckliga stickdjur!!!!

    SvaraRadera