torsdag 31 maj 2012

Och vems idé var det?

Jag fyllde ju som sagt 30. För ett tag sedan (även om jag mentalt håller på att skriva och säga 20 hela tiden) När man fyller 30 så skall man ha fest och då gör man ett inbjudningskort.
Mitt såg ut så här:
Nu var det ju många som trodde att jag hade ångest på riktigt men så var ju inte fallet. 

När man har haft festen och fått presenterna så skall man skicka tackkort. där har jag inte varit lika snabb men nu är dom i alla fall klara. 
Jag är ju lite tacksam att alla inte kom för det var jobbigt som det var att försöka komma på bilderna. nu skall jag bara se till att dela ut dom också.

2 kommentarer:

  1. Va dukti du e, o va roligt me egengjorda kort! Undrar ju bara var min inbjudan blitt......

    SvaraRadera
  2. Tack. Så är lite i efterhand inser jag att jag bjöd lite fel människor. Trodde att gamla vänner i närheten hade större möjlighet att komma än folk i andra länder... Men men. Jag är glad att dom som kom faktisk kom. Men nästa gång jag fyller 30 så står du högst upp på listan :-)

    SvaraRadera