lördag 5 maj 2012

En dag full av överraskningar.

Jag började dagen med att jobba lite. Sen skulle jag iväg och bygga ett plank. Väl där var det ingen hemma och det fanns inget material. Eftersom jag inte tycker om att vänta så tog jag och målade om ytterdörren. Sen skulle det passas barn. Då är det ypperligt med djupa hål i gräsmattan. Då är det bara att ställa ner dom där. Som tack för besväret fick jag mat. Och den ommålade dörren bytte jag mot en lampa. 
Inte så illa det.
 Och den som pricken över i:et så fick jag en julklapp så här lagom till födelsedagen. Inte så illa det heller.
Helt enkelt en lyckad dag.
Fan kom just på att jag glömde plocka upp barnen ur hålen.. Jaja, dom tar väl ingen skada av att stå där över natten? Jag skall dit i morgon så då kan jag plocka upp dom...

1 kommentar: