söndag 27 maj 2012

Levt under en sten.


Var det i gårkväll eller i morse som Facebook fylldes av glada tillrop. Först trodde jag att det var en slump att flera stycken, oberoende av varandra skrev "euphoria". Sen när namnet Loreen dök upp började jag lägga ihop ett och ett. Fast jag är inte säker. Vann Sverige? Är låten bra? Vem är hon?
Först tänkte jag att jag skulle krypa upp ur mitt lilla hål. Så i dag har jag förgyllt dagen med att städa lite. Fast just när det kommer till städning så dyker det ju upp en massa annat viktigt som man måste göra. Teckna och så. Gjorde en teckning här om dagen som jag blev väldigt nöjd med. Det känns bra.

På tal om den där stenen som jag legat under. Jag försökte förstå mig på företagskontot och så. Jag kan ju säga att sammanbrottet var inte långt därifrån. Nu har jag i alla fall 14 prydliga högar och jag tror att jag har pengar på firman.

Nu kryper jag ner under min sten igen.

4 kommentarer:

  1. Fast det är sjukt skönt under stenen, jag ligger också där. Fast inte under samma sten... Tror jag.

    /Bondmoran
    www.bondmoran.nu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, visst kan det vara så. Om man är där frivilligt. Nä, under den här stenen är det bara jag. :-)

      Radera