onsdag 23 februari 2011

Badrumsstädning

I dag har jag städat mitt badrum. Nu är det ju inte så att det händer så sällan satt det är något att skriva om. Men den här gången var det städning deluxe. Ni vet är man ålar längs golvet med den ena tandborsten och skurar fogar.
Överallt, varenda skrymsle och varenda vrå var jag och skrubbade. Avslutningsvis ställde jag in ett litet doftljus som pricken över i:et.

Detta arbete och detta slit och så luckrat det gammalt skurvatten där inne! Hur gick det till?
Vara för att jäviga saker alltid håller varandra i handen så upptäckte jag precis att strumpan som varit så obekväm hela dagen faktiskt satt upp och ner.

Nu skall jag gå in i mitt stinkbadrum och borsta tänderna med den andra tandborsten för att sedan lägga mig lägga mig.

God natt och sov.

2 kommentarer:

  1. Hej ditt bus!
    Kul att läsa din blogg =D

    Försökte skicka ett mail till dig idag men adressen funkade inte. En g-mail-adress. Vilken är det som gäller?

    Hur sätter man förresten på sig en strumpa upp-och-ner? Ut-och-in går jag med på, men upp-och-ner???

    ;) KRAMAR Stajna

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Har man en dålig dag så är det inte så svårt att sätta strumpan upp och ner:-)

    Jag har smsat adressen.

    Kram

    SvaraRadera