onsdag 16 februari 2011

I går.

I går var jag ganska nöjd när jag gick och la mig. Jag hade animerat klart Stålloppan. Jag hade slängt ihop en liten film till plus att jag gjort två blyertsteckningar.


Mexikanarkatten var en utmaning. Vi hade en kvart på oss att rita var sin katt och lägga upp som profilbild på Fb. Sen skulle vi uppmana alla andra att göra likadant. Jag tyckte det var himla kul. Tyvärr är det ingen mer hittills som nappat.


Den lilla draken var bara något som dök upp i huvudet, blev inte riktigt som jag tänkt. Men ändå ok.

Jag hann även med att skriva en liten saga :-) Stooora planer.


På gårdagens minussida är väl i så fall att jag inte har någon som vill göra musik till mig. Jag har försökt själv men har inte gått något vidare hittills. Sen är det ju det där med jobb. jag vill inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar