tisdag 22 februari 2011

Kontunitet?

Det är ju något som saknas lite just nu. Visst, jag trivs med att sitta och teckna, fota och animera. Det är kul. Men till vilken nytta? Jag har fortfarande inte fått något klart. Den animerade filmen Saknar ljud och röster och jag får inte tag på någon som vill göra musik. Sen är det ju mycket annat som rör sig där inne. I huvudet alltså.

På fredag sticker jag i alla fall till den stora staden Göteborg. Skall försöka få jobb där så håll tummarna för mig :-D

Som tack bjuder jag på lite blandade bilder.



5 kommentarer:

  1. :-( lessen om d e våra röster du saknar. Kanske du kunde skriva nån sorts manus som vi läser in, så går d lite fortare? man e ju född me tummen i rumpan...
    kram

    SvaraRadera
  2. Men kära vän. Jag väntar ju på musik också. Det
    är mina tummar som sitter på fel ställe. Du får
    absolut inte känna dialogen som ett tvång. Det är
    bara om du vill och tycker att det är kul. Klart kan
    jag skriva ett livet manus. Massor med kramar

    SvaraRadera
  3. jo men gör d så fixar vi den. Sku va skitroligt o sii filmen som färdig :-)

    SvaraRadera
  4. bara att kämpa på! :) och heter det inte "Kontinuitet"? ;)

    SvaraRadera
  5. Haha, jo klart heter det kontinuitet! :-P

    SvaraRadera