lördag 2 juni 2012

Hjärtat i halsgropen

Jag är ju inte precis den rädda personen jag råkar bara ha nerverna på utsidan. Sitter jag och är koncentrerad, tänker på något och får ett sms. då får jag fullständigt slaganfall. Det svartnar totalt.

Här om dagen när jag satt och kollade på film så knackade det på dörren. Självklar bli jag panikrädd och stänger av allt ljud och lägger mig ner på golvet under sängen. Nåja, riktigt så var det ju inte men nästan. att det dessutom var en riktig myndighetsknackning gjorde ju inte saken bättre. Jag känner ju igen när tanterna i tvättstugan knackar men det här var definitivt inte en sån knackning. 

När jag lugnat mig så var det liksom försent att öppna Så det var bara att vara helt alldeles tyst och vänta.
Undra vem det var...

4 kommentarer:

  1. JOHANNES!!! d va viii ju, ja skrev ju att vi kommer!

    SvaraRadera
  2. Åh, hur kunde jag missa det! När ni åkt så långt. I fortsättningen så skall jag ha dörren olåst så att det bara är att kliva på.

    SvaraRadera
  3. ;-) ja ja blev nog lite besviken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Näääääää, bli inte det!!!!! jag klarar inte av att göra någon besviken :-( Du får komma hit nu istället! jag ställer upp dörren! :-D

      Radera