måndag 25 juni 2012

Mid(sommar)

Vilken lång helg det varit. En bra sådan. Min syster, med bihang har varit på besök och en kompis ,ed hund. Då blev det väldigt trångt i lägenheten och jag inser (igen) att lägenheten är inredd för en person only. Jag borde kanske skaffa mig en soffa eller så.

Jag han även med att vara bjuden på en midsommarmiddag. Det var trevligt. Nästan bara nya människor där. Det var så trevligt så när dom skulle ut dagen efter så passade jag på att hänga med. När dom sen skulle glida vidare till nästa ställe insåg jag att jag är lite orutinerad. Samtidigt så kunde jag ta ett vuxet och moget beslut och trampa hemåt något som mina hjärnceller uppskattade dagen efter.

Nu är det måndag jag bör ta tag i lite jobb. Avslutar inlägget med en liten teckning.

Jag har rastat kameran också lite. Det var kul. Tog bland annat en bild på min syster som efter lite redigering blev ganska bra. Alltså nu menar jag ju själva bilden. Min syster behöver inte redigeras.
Den andre bilden är inte på min syster.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar