onsdag 13 juni 2012

Vi ser olika på det...

Jag tycker inte all jag får något alls gjort. Det känns bara som om jag satt av tiden. Fast i går fick jag höra något annat. Det var någon som frågade hur jag han med allt jag gör. Vadå? Jag HINNER ju inte med allt jag vill göra. Jag har tex en massa blogginlägg som aldrig blir skrivna. Fast det är ju mest tråkigt för er.
Oftast när jag kommer hem från jobbet så sätter jag mig framför datorn och tänker att jag skall göra en massa men jag får inget gjort. Så i dag tänkte jag. Nu jäklar. Det är i och för sig inte första gången jag tänker så med än då.
Så jag betalade lite räkningar, jagskrev lite fakturor (vad är skillnaden egentligen?) sen ställde jag mig och gjorde lite mat OCH fotograferade. Det blev en liten sallad. smakade faktiskt inte så dumt



Såsen är gräddfil, dijonsenap, salt och peppar. Just nu i detta nu så tror jag att jag har koll på läget och tillvaron. det känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar