söndag 2 december 2012

Julkort

I dag snöar det. Eller i alla fall snöblandat regn. Men det är alltid något. Jag skall räkna på lite jobb, skicka lite fakturor, handla och städa. Det har ju gått sådär hittills. Badrummet har jag städat över och så har jag duschat Sen har jag i sann Jenny Nyströmanda (nåja) Gjort julkort. Från början var målet bara att jag skulle göra julkort. Sen kom jag ju på att jag måste ju skicka till dom som brukar skicka till mig. Och så måste jag skicka till några till. Och så kommer jag på någon mer som jag glömt. Och så får jag en ny idé. Frågan är om jag någonsin kommer bli klar? när jag hela tiden kommer på nya personer som måste ha.

Just nu är jag uppe i tolv pers... tretton menade jag. 
Ja, så klart är bilden arrangerad. Snyggt va? 

Men nu måste jag sannerligen iväg och handla eftersom jag bland annat har använt samma kaffefilter i fyra dagar. För övrigt så går det alldeles ypperligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar