lördag 8 december 2012

Julkort

Genom åren sen jag flyttade hemifrån så har jag fått lite julkort. Det har ju varit kul men samtidigt har jag själv varit dålig på att skicka tillbaka. Men i år. Nu jäklar skall här skickas julkort. Jag började med dom som skickar till mig. sen kom jag att tänka på att jag måste ju skicka till närmare vänner och efter att jag lagt upp lite bilder på Facebook så var det några som faktiskt beställde. Det har ju så klart varit jättekul men samtidigt är jag fruktansvärt dålig på att multitaska. Så resultatet har blivit tre dagar av julkortsmålande. Ingen mat, inget jobb. Men nu är jag klar och har dessutom två kort över. Var gör jag av dom?


Breven längst ner är inga julkort. Det är två fakturor som jag också skall försöka skicka iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar