onsdag 5 augusti 2009

en liten detalj

Jag var ute för att fotografera innan i dag. Jag skulle även passa på med ett hemligt projekt. Jag strosade runt utan att riktigt få upp kameran, hittade inget motiv. i bland tog jag upp kameran, startade den, till och med siktade men istället för att trycka av stängde jag av den. Flera gånger gjorde jag detta. Hittade liksom inget. precis innan jag kom hem fick jag syn på en katt som satt mitt på vägen med solen precis bakom sig. himla tjusigt. Jag plockar upp kameran kollar alla inställningar, katten är kvar. siktar och komponerar. kollar igen så att den är kvar och trycker av. inget händer.


Om jag säger så här. jag hade åtminstone ett minneskort för mycket hemma eller ett för lite med mig.

Katten reste sig upp och lunkade där ifrån. Skrev jag det att jag fick punktering innan och att jag drack sur mjölk?

2 kommentarer:

  1. D där betyder bara att du kommer att ha all tur i världen IDAG!! :-)

    SvaraRadera
  2. :-D är det så. det tror jag i alla fall.

    SvaraRadera