lördag 1 augusti 2009

Woodstock 2009


Fast gyllebo.

4 kommentarer:

  1. Hmmm, är inte det Annika jag skymtar på ett kort där, kvinnan som ibland är jag.. då misstänker jag att du ätit maritims vita bröd i så fall på eran cykeltur =)

    SvaraRadera
  2. icke att hon bjöd på något. men en härlig tur var det även om endel* blev väääldigt trötta i benen. väl där var det bra musik och trevliga människor. cykla hem gick lättare fast endel* vinglade väldigt



    (*läs, syster)

    SvaraRadera
  3. mäh!! Hon tog ju två stycken bröd från maritim!! På jobbet räcker det till minst 12 personer så det borde det väl kunna göra på piciknick också????
    Vet du ens hur långt det är till gyllebo?? Tanken att cykla dit har aldrig ens slagit mig så all heder åt "endel" som gjorde det ändå =)

    SvaraRadera
  4. Jamen det var inte min idé att vi skulle cykla. fast jag tycker att det är ganska trevligt. att cykla.

    SvaraRadera