onsdag 5 augusti 2009

Hur var det nu?



Har kommit fram till att Linda och Sara måste vara Karlar.

I morse när jag kom in i fikarummet pågick en livlig diskussion. Jag satte mig ner, hällde upp en kopp kaffe och lyssnade i tysthet. Diskussionen handlade om att kvinnor inte förstår sig på ironi. När man är ute på byggen skall man gärna driva mycket och ofta med varandra. Det drogs flera exempel. MEN, om det kom in en kvinna i rummet så fick man passa sig, för dom förstod inte ironi.
Jag känner två stycken, jag är övertygad om att dom är kvinnor. Dom kan vara ironiska. Söker man på Wikipedia så tror jag att man får upp bilder på dessa två sköna damer. Ibland fattar jag inte bara deras Ironi. plötsligt är det jag som är kvinnan...

För att återgå till fikarummet. efter en stund reste jag mig upp och sa: Dax att jobba flickor.

Tror inte dom förstod ironin...

2 kommentarer:

  1. HA!!!!!

    Ge mig och Linda en timma med dom ( har vi druckit behöver vi bara fem minuter) Sen lovar jag att dom aldrig mer säger så =)

    DU är en klok man du vännen!! =)

    SvaraRadera
  2. är det Baileys som gäller då? :-)

    SvaraRadera