söndag 22 maj 2011

Födelsedagsfirande

Eftersom jag legat och snörvlat i en vecka och dess utom på min födelsedag så blev det inte riktigt som jag planerat. Tanken var att jag skulle bjudit mamma och pappa på mat i lägenheten. I stället tog jag bussen från Simrishamn. Klev av vid en grusväg ocg fortsatte till fots.

Där fick jag träffa dom här små krabaterna.

Självklart sprang dom för att möta mig.

Det skulle klias, klappas och skrubbas.

Verkligen lyxigt. Sen avslutades det med ett gyttjebad. Jag avböjde.

Lille Pellejöns fick för mycket uppmärksamhet vilket dom andra inte var sena att visa.

Fast så klart var dom vänner sen när det var dags för att sova. Pelle ligger över dom andra.

Vi åt så klart jättegod mat.

Och tårta.

Jag passade på att kolla efter en ny bil, men eftersom papperna inte riktigt såg ut att vara i ordning vågade jag inte slå till.

Vi tog en härlig kvällspromenad också. det var inte dumt.

Mamma, pappa och syster

Vi kollade på växter. Bland annat orkidéer.

Om inte detta är paradiset så är nog paradiset en piratkopia.

2 kommentarer:

  1. Det ser verkligen ut att vara Paradiset // B

    SvaraRadera
  2. :-) Det är inte långt där ifrån i alla fall.

    SvaraRadera