fredag 20 maj 2011

Inte helt lätt

Genom åren har jag fått ihop en hel del bilder. Senast nu efter Italien blev det cirka åttahundrade. Vad gör man av så många bilder? I bland får jag höra att några av dom är bra. Så varför inte försöka sälja lite. Jag gjorde en djupdykning bland bildbyråer och bestämde mig tillslut för en. Jag valde ut, enligt mig mina trettio bästa bilder och skickade in. och tiden gick. I dag fick jag svar. en bild! En bild av trettio blev godkänd. jag hade nog gissat på fem, tio stycken. Men en enda. Vad var det för fel på dom andra? Jo, alla hade samma fel:

*Does not meet current collection needs
*Artifacts and/or Compression flaws
*Poor lighting and/or Contrast

Nu är det ju bara att hoppas att jag lyckas sälja den som blev godkänd. Nu skall jag lada upp trettio nya bilder.

Här är den godkända bilden:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar