lördag 14 maj 2011

Lite blandat.


Här om dagen träffade jag min yngsta kusin. En liten kines. Han tyckte att det var väldigt roligt med dammen. Dom är bra på sånt, kineserna. Dammbyggen alltså. Jag tyckte att det var himla kul att få någon att fotografera. Jag vet inte om han tyckte det var lika kul för han riktade vattenslangen mot mig. Kameran klarade sig i alla fall.

På tal om foto och kameror så var det ju dags för den årliga filmningen av dansuppvisningen här. Även om jag inte kan skilja ett danssteg från ett slaganfall så tycker jag att dom är fruktansvärt duktiga. Några som jag inte tycker är lika duktiga är dom glada fotograferna som fotograferar med blixt. Jag tycker att det ser väldigt illa ut. Oproffsigt. sen undrar jag hur dom tänkte på neondansen. blixten lär ju ha tagit bort all effekt. Jag klarade ju av att fotografera utan blixt. det blir mer liv och rörelse då tycker jag. Nu skall jag snart ner och filma igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar