måndag 23 maj 2011

Jag gillar Markus.

Vår relation har varit ganska så slitsam. Allaks och min. Sista tiden har han mest skräpat ner i lägenheten och jag har fått ont i rumpan. Redan från början kände jag att det inte var rätt. Och när jag hade kompisar på besök så ville han så klart ha uppmärksamhet. och jag fick skämmas. Tydligen var det fler än jag som inte gillade honom.

Så i födelsedagspresent så fick Markus.
Markus. Han känns minsann mucket mer pålitlig och rejäl. Jag hoppas att vi kommet tillbringa mycket tid ihop.

2 kommentarer:

  1. Grattis ti din nya markus! Gissa om ja rynka ögonbryna en stund före ja fatta, d tog nämligen en stund för datorn här på jobbe att få upp bilderna :-D

    SvaraRadera
  2. Hahaha. Ja varken Markus eller någon annan får komma i närheten av min rumpa om det inte är en stol ;-)

    SvaraRadera